Vanliga frågor
Vi har samlat vanliga frågor och svar som våra kunder kan ha om våra produkter, leveransprocess, betalningsalternativ, returer och annan viktig information om vår verksamhet. Om du inte hittar svar på din fråga i FAQ, tveka inte att kontakta oss på kontakt@varumagasinet.se så hjälper vi dig gärna.
Ordern kommer att skickas så snart den har blivit godkänd av oss.
Leveranstiden är vanligtvis mellan 5-14 dagar. Vänligen notera om leveranstiden blir försenad av olika anledningar så är det inget bolaget har kontroll över, såsom väderförhållanden, transportproblem eller andra oplanerade händelser. Vi kommer att göra vårt bästa för att säkerställa att din leverans kommer fram i tid.
Det är möjligt att spåra ditt paket genom spårningsnumret som du får i din orderbekräftelse. När produkten har skickats kommer spårningsfunktionen att vara tillgänglig, vilket ger dig möjlighet att följa din order och se var det befinner sig.
För att avbryta din order måste du avbryta den innan den har godkänts av oss. Om produkten redan har skickats, vänligen kontakta vår support på kontakt@varumagasinet.se så hjälper vi dig vidare. Observera att en avbokning endast kan genomföras om den har gjorts innan beställningen blivit godkänd.
Om du har stavat fel eller fyllt i en felaktig adress i din beställning måste du omgående kontakta oss på kontakt@varumagasinet.se. Vi kan korrigera detta inom 24 timmar om din order inte har skickats. Det är viktigt att du ger oss besked så snart som möjligt, så att vi kan säkerställa att din beställning levereras till rätt adress.
För att kunna behandla en reklamation för en felaktig produkt, måste du kunna ge oss visuell bevisning av felet. Detta kan vara i form av bilder eller videor av produkten. Mejla oss så hjälper vi dig med reklamationen.
Vänligen se vår Integritetspolicy för information om hur vi hanterar personuppgifter och sekretess.
Ja, det är möjligt att returnera en produkt. Mer information om vår returpolicy finns tillgänglig på vår webbplats.